x تبلیغات
مجله سبز

نحوه ترجمه کاتالوگ

 اهمیت ارائه کاتالوگ  محصولات یا خدمات مختلف که به عنوان یکی از مزایای رقابتی شرکت‌ها به شمار رفته و به حمایت از استراتژی‌های بازاریابی آنها می‌پردازد، بر کسی پوشیده نیست.

در این راستا، به منظور صادرات کالای مختلف و حضور در بازارهای بین المللی و رقابت با محصولات تولیدی شرکت‌های رقیب، ترجمه  کاتالوگ  تهیه شده توسط تولید کنندگان یا ارائه دهندگان خدمات، نقشی اساسی در جهت موفقیت کسب و کار و نیل به اهداف تعیین شده دارد.

مدارک فنی دستگاه‌ها ، دستورالعمل‌های نصب و راه‌اندازی ، تعمیرات و عیب‌یابی ، دفترچه‌های راهنما و اپراتوری ، جزء لاینفک آنها و در واقع گواهی هویت محصولات محسوب می‌شوند.

لذا ترجمه فنی و نگارش دقیق آنها بسیار ضروری و امری حیاتی برای معرفی درست شرکت و محصولات و خدمات شما می‌باشد.

واضح است که هر گونه اشکال جزئی در ترجمه کاتالوگ  ارائه شده، علاوه بر آنکه پیام صحیح شما را به مخاطب نمی‌رساند، باعث ایجاد نوعی عدم اطمینان به کیفیت محصول و عملکرد شما خواهد شد.

در نتیجه حتما باید در انتخاب مترجم حرفه‌ای و آشنا با زمینه کاری خود، دقت و وسواس لازم را به خرج دهید. ترجمه کاتالوگ و بروشور ، همینطور دیگر مدارک فنی دستگاه‌ها با ترجمه مقالات علمی متفاوت بوده و تخصص خود را می‌طلبد واضح است که هر گونه اشکال جزئی در ترجمه کاتالوگ و بروشورهای ارائه شده، علاوه بر آنکه پیام صحیح شما را به مخاطب نمی‌رساند، باعث ایجاد نوعی عدم اطمینان به کیفیت محصول و عملکرد شما خواهد شد.

در نتیجه حتما باید در انتخاب مترجم حرفه‌ای و آشنا با زمینه کاری خود، دقت و وسواس لازم را به خرج دهید. لازم به ذکر است که برای تنظیم یک کاتالوگ و بروشور مناسب و حرفه‌ای، نیاز به رعایت مسائلی است. این موارد را می‌توان به دو دسته تقسیم‌بندی کرد.

دسته اول به گرافیک و طراحی کاتالوگ و بروشور و دسته دوم مربوط به محتوا و ساختار متن داخلی آن‌ها باز می‌گردد. توجه داشته باشید که متن مورد استفاده در کاتالوگ و بروشور شما، باید برای مشتریان ساده، قابل فهم و مفید باشد. ا

گر متن مورد نظر شما دارای اشکالات نگارشی و ادبی باشد، هزینه‌ای که برای تبلیغات و معرفی خود به دیگران می‌کنید به هدر خواهد رفت. حال اگر این متن آمده شده، نیاز به ترجمه به زبان دیگری داشته باشد، باید با توجه به ساختار زبان مقصد و فرهنگ مردم آن کشور، متون مربوط به کاتالوگ و بروشور مورد نظر، به درستی ترجمه شود. در این بین، آشنایی مترجم با خدمات و محصولات شرکت شما و همچنین آشنایی با فرهنگ و زبان مبدا و مقصد مورد نظر، از اهمیت بسزایی برخوردار است. به یاد داشته باشید که هزینه ناچیزی را که در ترجمه حرفه‌ای کاتالوگ و بروشور خود می‌کنید، بیشتر از هزاران برابر آن، برای شرکت و موسسه شما آورده خواهد داشت.

 

 

 

 

 

اطلاعاتی درمورد لوازم یدکی پژو 206

 تولید این محصول، در سال 2010 در بسیاری از کشورهای اروپایی متوقف شد، اما فروش آن با تغییر در چهره، با نام 206 + در اروپا از سال 2009 آغاز شد و تا سال 2012 ادامه یافت.

پس از توقف تولید پژو 206، ایران خودرو برای کاهش ضرر ناشی از توقف ناگهانی تولید این خودرو و همچنین پاسخ به عطش بازار، بدون نظارت پژوی فرانسه دست به تولید خودرو و لوازم یدکی 206 ایرانی زد.

لوازم یدکی چیست؟

لوازم یدکی به قطعاتی گفته می شود که نحوه کار آن ها دقیقا مثل قطعه اصلی خودرو دارند و برای هر خودرو منحصر به فرد می باشد مثل لوازم یدکی پژو 206 . افزایش کارایی و طول عمر خودرو، بهبود ایمنی و تضمین سلامت سرنشین، جلوگیری از انجام تعمیرات مکرر، کاهش هزینه‌های اضافی تعمیرات، کاهش مصرف سوخت با استفاده از قطعات مصرفی استاندارد نظیر فیلتر روغن،فیلتر بنزین و فیلتر هوا و تعویض به موقع آنها و بازدهی بالا از مزایای استفاده از لوازم یدکی اصل به‌شمار می‌روند.

برای خرید لوازم یدکی 206 ، به دلیل تنوع برند ،ابتدا بایستی در مورد هر محصول تحقیق به عمل آورده و سپس مناسب ترین قطعه را سفارش دهید.

 موجود بودن لوازم یدکی این خودرو در داخل کشور و سهولت در دستیابی آن باعث شده تا شمار بسیاری نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند و بدون دغدغه از این محصول بهره بگیرند. زیرا در صورت بروز هر مشکلی می توانند لوازم یدکی آنها را تهیه نمایند. اما با کمال تاسف، تولید و توزیع کالاهای تقلبی با کیفیت پایین و بسته‌ بندیهای متفرقه در بازار رواج بسیار یافته است.

از آنجایی که بررسی فنی بر روی قطعات یدکی اصلی توسط مشتریان امکان‌پذیر نیست، خرید لوازم یدکی از فروشگاههای غیرمجاز علاوه بر صرف هزینه‌های مالی زیاد، امکان خطرات جانی را نیز به دنبال خواهد داشت. و امروزه خرید از فروشگاهها و سایتهای مجاز این فرصت را برای شما فراهم کرده است.

 

 

روفرشی کشدار فانتزی

 روفرشی کشدارجدید روفرشی را می توان فرش سبک هم نامید و باید گفت که در تولید آن ها تولید کنندگان از طرح گل الهام گرفته اند که بسیار زیبا و جذاب می باشد.

روفرشی ها در موقع خرید ساخت کشور های مختلفی معرفی می گردد که نمونه ای از روفرشی های خارجی روفرشی های ترک است که کارخانه های تولیدی ترکیه آن ها را برای فروش آماده می کنند.

روفرشی های ترکی که با طرح فانتزی در فروشگاه های شهری و اینترنتی خودنمایی می کند بسیار متنوع هستند و زمینه گسترده ای را برای انتخاب مشتریان فراهم آورده اند.

معرفی طرح های روفرشی ترک فانتزی:

روفرشی ترک فانتزی طرح عروسکی 

روفرشی ترک فانتزی طرح گلدار 

روفرشی کشدار  فانتزی

 روفرشی های ترک فانتزی

روفرشی های ترک فانتزی معمولا از جنس ابریشم در هم تنیده می شود و از ویژگی های اصلی این روفرشی ها نرمی و لطافت بیش از حد است که فرد با راه رفتن روی آن ها حس بسیار عالی را به دست می آورد.

روفرشی های ترک فانتزی هر روز با پیشرفت تکنولوژی با مدلی جدید وارد بازار ها می شود زیرا آن ها با توجه به کارایی که دارند با خیل عظیم مشتریان رو به رو هستند که هر کدام شان نظر و سلیقه ای دارد قیمت روفرشی های ترک فانتزی روفرشی های ترک فانتزی مدل جدید با برند های مختلفی وارد بازار های معاملاتی می شود و از طریق واردات به کشور ما عرضه می شود که هر کدام با قیمت خاصی به فروش گذاشته می شود که معمولا قیمت روفرشی ترک فانتزی بر اساس جنس، رنگ، طرح و اندازه تعیین می گردد.

قیمت روفرشی های ترک فانتزی ابریشم در بازار ها بسیار بالا می باشد زیرا الیاف ابریشم گران قیمت هستند.

 

 

 

 

 

 

 

مراحل انجام پارافریز مقاله

 پارافریز مقاله چیست؟

پارافریز کردن عبارت است از قرار دادن ایده‌ها یا اطلاعات حاصل از یک منبع اصلی در مقاله خود با بیان مجدد آن ایده‌ها یا اطلاعات به قول خودتان. نکته مهم این است که از کلمات کلیدی متن استفاده کنید - حواستان باشد که معنای مفهوم و جملاتی را که سعی دارید به گونه‌ای متفاوت بیان کنید، تغییر ندهید.

زیرا بدون استناد مناسب، بازنویسی شما می‌تواند به عنوان دزدی ادبی تلقی شود تفاوت بین پارافریز کردن و خلاصه نویسی بازنویسی کردن و خلاصه نویسی هر دو از تکنیک‌های مهم نوشته‌های آکادمیک هستند که معمولا یکسان در نظر گرفته شوند. در صورتی که اینطور نیست و این دو با هم متفاوت عمل می‌کنند. پارافریز نویسی یعنی بازنویسی متن با استفاده از برداشت خود از آن متن و استفاده از ساختار و گرامر و کلمات مورد نظر خود. و همه‌ی اینها در حالی است که معنی متن اصلی حفظ می‌شود، فقط آن را به بیان دیگری ذکر می‌کنید.

همچنین، در بازنویسی معمولا اندازه متن شبیه به متن اصلی است. در مقابل، خلاصه نویسی شرح ایده‌های اصلی یک متن است، بنابراین کوتاه‌تر از متن اصلی است. بعنوان مثال، یک مقاله ژورنالی را می‌توان در یک پاراگراف و یک کتاب کامل را چند پاراگراف خلاصه کرد تفاوت بین پارافریز کردن و خلاصه نویسی بازنویسی کردن و خلاصه نویسی هر دو از تکنیک‌های مهم نوشته‌های آکادمیک هستند که معمولا یکسان در نظر گرفته شوند.

در صورتی که اینطور نیست و این دو با هم متفاوت عمل می‌کنند. پارافریز نویسی یعنی بازنویسی متن با استفاده از برداشت خود از آن متن و استفاده از ساختار و گرامر و کلمات مورد نظر خود. و همه‌ی اینها در حالی است که معنی متن اصلی حفظ می‌شود، فقط آن را به بیان دیگری ذکر می‌کنید. همچنین، در بازنویسی معمولا اندازه متن شبیه به متن اصلی است. در مقابل، خلاصه نویسی شرح ایده‌های اصلی یک متن است، بنابراین کوتاه‌تر از متن اصلی است.

بعنوان مثال، یک مقاله ژورنالی را می‌توان در یک پاراگراف و یک کتاب کامل را چند پاراگراف خلاصه کرد مراحل بازنویسی مقاله این مراحل ممکن است آسان بنظر برسند، اما نوشتن یک ایده به روشی متفاوت از متن اصلی منتشر شده، ممکن است دشوار باشد. پس، ما برای شما چهار ترفند آماده کرده‌ایم که می‌توانید در بازنویسی کردن، از آن‌ها کمک بگیرید: أ‌. اولین جمله‌ی خود را متفاوت از متن اصلی شروع کنید.

ب‌. به جای استفاده از کلماتی که در متن اصلی می‌بینید، از مترادف‌ها استفاده کنید (کلماتی که معنی یکسانی دارند). ت‌. ساختار جمله را تغییر دهید ث‌. اطلاعات را به جملات جداگانه تقسیم کنید و در نقاط مختلف استفاده کنید. البته شایان ذکر است که عمل بازنویسی کردن با تغییر چند کلمه یا یکی دو ساختار و ... انجام نمی‌شود. زیرا اگر متن شما با متن اصلی حدود 50 درصد یا بیشتر شباهت داشته باشد، سرقت ادبی محسوب شده و مقاله شما ریجکت خواهد شد.

در چنین مواقعی است که نیاز به یافتن متخصص‌ بازنویسی کردن حس می‌شود. افرادی که به جای شما، متن مورد نظرتان را به صورت کاملا حرفه‌ای برایتان بازنویسی می‌کنند

استفاده از چسب کاشی و سرامیک

 سرامیک ها نیز مانند کاشی دارای چسب های خاصی هستند.

از این رو کارخانه های مختلف انواع چسب های درجه یک به بالا را دارند.

آیا لیست قیمت این چسب ها را دارید؟

بسیاری از عرضه کننده کاشی و سرامیک در ایران هستند که محصول خود را با قیمت بسیار پایینی به فروش می رسانند اما برای فروش چسب سرامیک قیمت ها را بالا می گیرند، تا بتوانند سود محصول کاشی ویا سرامیک را نیز از طریق فروش چسب بدست آورند.

برای نصب کاشی و سرامیکهای پرسلانی  بهتر است از چسب کاشی استفاده نمایید. چسب کاشی و سرامیک از دیگر انواع رایج چسب ساختمانی، چسب کاشی و سرامیک است.

این چسب ترکیبی از سیمان و افزودنی‌های شیمیایی است که در اتصال کاشی و سرامیک به دیوار یا کف به عنوان جایگزینی برای ملات ماسه و سیمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چسب کاشی و سرامیک علاوه بر دارا بودن خاصیت چسبندگی بالا، در برابر نفوذ آب مقاوم است. برای همین منظور از این نوع چسب در کاشی‌کاری سرویس بهداشتی استفاده می‌شود.

چسب کاشی و سرامیک دارای دو نوع پودری و خمیری است. برای دریافت قیمت چسب کاشی با ما تماس بگیرید. چسب خمیری مخصوص کاشی و سرامیک و سنگهای آنتیک می باشد و چسب پودری معمولا برای نصب کاشی و سرامیک در کف ساختمان مناسب می باشد چسب کاشی این چسب قابل استفاده در استخرهای شنای تفریحی، جکوزی و استخرهای با عمق زیاد می‌باشد.

بعلت ساختار منظم سیلیس‌های موجود می‌تواند فشارهای هیدرولیکی بسیار بالا را تحمل نماید. قابل ترمیم بوده و روش اجرای آن بسیار آسان می‌باشد. با توجه به استفاده عمومی از این نوع چسب کاشی استخری در تمام مراحل ساخت استخر، به عنوان چسب ملات نیز قابل استفاده می‌باشد در ساخت استخر می‌توان با اضافه نمودن مقداری از این چسب به ملات سیمانی، سطح زیرین را برای کاشی کاری استخر آماده سازی نمود. ساخت استخر توسط چسب کاشی مخصوص استخر بسیار مطمئن بوده و عایق کاری دیواره استخر و کف استخر را در یک مرحله می‌توان انجام داد.

یکی از برجسته ترین ویژگی‌های این چسب سمی نبودن آن است. بدین ترتیب برای انواع استخرهای آب آشامیدنی و استخر پرورش ماهی نیز قابل استفاده می‌باشد.

پس از آب بندی استخر و کاشی کاری استخر با این چسب می‌توان نسبت به بند کشی کاشی‌های استخر توسط پودر مخصوص بند کشی ویژه عایق بندی استخر استفاده نمود.

 

 

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد