روفرشی کشدارجدید روفرشی را می توان فرش سبک هم نامید و باید گفت که در تولید آن ها تولید کنندگان از طرح گل الهام گرفته اند که بسیار زیبا و جذاب می باشد.

روفرشی ها در موقع خرید ساخت کشور های مختلفی معرفی می گردد که نمونه ای از روفرشی های خارجی روفرشی های ترک است که کارخانه های تولیدی ترکیه آن ها را برای فروش آماده می کنند.

روفرشی های ترکی که با طرح فانتزی در فروشگاه های شهری و اینترنتی خودنمایی می کند بسیار متنوع هستند و زمینه گسترده ای را برای انتخاب مشتریان فراهم آورده اند.

معرفی طرح های روفرشی ترک فانتزی:

روفرشی ترک فانتزی طرح عروسکی 

روفرشی ترک فانتزی طرح گلدار 

روفرشی کشدار  فانتزی

 روفرشی های ترک فانتزی

روفرشی های ترک فانتزی معمولا از جنس ابریشم در هم تنیده می شود و از ویژگی های اصلی این روفرشی ها نرمی و لطافت بیش از حد است که فرد با راه رفتن روی آن ها حس بسیار عالی را به دست می آورد.

روفرشی های ترک فانتزی هر روز با پیشرفت تکنولوژی با مدلی جدید وارد بازار ها می شود زیرا آن ها با توجه به کارایی که دارند با خیل عظیم مشتریان رو به رو هستند که هر کدام شان نظر و سلیقه ای دارد قیمت روفرشی های ترک فانتزی روفرشی های ترک فانتزی مدل جدید با برند های مختلفی وارد بازار های معاملاتی می شود و از طریق واردات به کشور ما عرضه می شود که هر کدام با قیمت خاصی به فروش گذاشته می شود که معمولا قیمت روفرشی ترک فانتزی بر اساس جنس، رنگ، طرح و اندازه تعیین می گردد.

قیمت روفرشی های ترک فانتزی ابریشم در بازار ها بسیار بالا می باشد زیرا الیاف ابریشم گران قیمت هستند.