کاربرد ویرایش نیتیو و بازخوانی انگلیسی متن چیست؟

این روزها و با توجه به افزایش تقاضا برای تحصیل در خارج از کشور و یا انتشار مقاله در مجله‌های خارجی، افراد زیادی سعی بر این دارند تا مقالات خود را به زبان انگلیسی بنویسند و آن‌ها را در مجلات مهم انگلیسی زبان منتشر کنند.

به همین دلیل یکی از مهم‌ترین کاربردهایی که ویرایش نیتیو متن‌های انگلیسی می‌تواند برای افراد داشته باشد این است که نویسنده‌های انگلیسی به راحتی پس از نگارش متن خود به زبان انگلیسی، آن را برای ویرایش و اصلاح به دست ویراستاران Native می‌سپارند.

چرا باید متن‌های انگلیسی خود را بازبینی و بازخوانی کنیم؟

حتماً برای شما هم این سؤال ایجادشده که چرا افرادی که متن‌های انگلیسی می‌نویسند و مهارت کافی در نگارش متون انگلیسی زبان دارند، باید متن‌های خود را برای ویراستاری و ویرایش به دست افراد متخصص بسپارند؟

پاسخ این سؤال واضح است چراکه همه افرادی که تسلط کافی بر دستور زبان انگلیسی دارند باز هم مانند افراد نیتیو انگلیسی‌زبان توانایی نگارش متن‌های خود را ندارند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که موجب می‌شود بازخوانی و بازبینی Native متن‌های انگلیسی را در اولویت قرار دهیم این است که شما می‌توانید با ارائه یک متن بدون ایراد و مشکلات دستوری، فرایند چاپ مقالات خود را در نشریات بین‌المللی با سرعت بیشتری انجام دهید و با به چاپ رساندن آن سواد علمی خود را در متن قوی و بدون ایراد خود نشان دهید.

در خدمات ویرایش نیتیو و بازخوانی انگلیسی متن چه تغییراتی می‌کند؟

خدمات ویرایش و بازخوانی انگلیسی متن به این صورت است که در ابتدا متن به‌صورت کامل خوانده می‌شود و تمام نکات نگارشی و دستوری آن از جمله ساختار جملات، انتقال مفهوم جملات و صحت ترجمه (در صورت ارسال فایل دوزبانه) بررسی‌شده و درنهایت تمام ایرادات آن ویرایش می‌شود.

در نظر داشته باشید که برای ویرایش و بازبینی متن‌ها به زبان انگلیسی در ابتدا باید متن اصلی برای کارشناسان ارسال شود تا آن‌ها با بررسی دقیق محتوا یکی از انواع ویرایش کامل، متوسط و یا جزئی را به مشتریان خود پیشنهاد دهند.

ویرایش نیتیو کامل (بازنویسی متن) و ویراستاری متن انگلیسی ویرایش نیتیو کامل و بازنویسی کامل جملات برای آن دسته از متونی به کار می‌رود که نیاز به اصلاحات زیادی دارد و بایستی به‌صورت کامل جملات آن بازنویسی شود.

در ویرایش کامل متن‌های انگلیسی تمام نکات نگارشی، دستوری و ساختاری اصلاح می‌شود و تمامی جملات نامفهوم و بی‌معنی ویراستاری می‌شود.