یکی از وسیله های ضروری که داشتن آن در هر خانه ای واجب می باشد سطل و جای دستمال کاغذی می باشد با خریدن این ست میتوانید جلوه بسیار زیبایی به فضای خانه خود بدهید.

دستمال کاغذی وسیله ای است که همه ی ما انسانها در طول روز از آن استفاده میکنیم ، انتخاب جای دستمال کاغذی یک گزینه خوب و منحصر بفرد می باشد تا بتوانیم دستمال ها را درون آن قرار دهیم تا شیک و مرتب باشد.

به دلیل یکبار مصرف بودن دستمالها بایستی بعد از استفاده آنها را دور بیاندازیم و چه بهتر است که سطلی که دستمالها را درون آن قرار میدهیم ست با جعبه دستمالتان باشد ، با داشتن سطل و جای دستمال کاغذی همیشه محیط پیرامون شما تمیز خواهد ماند.

است سطل و جا دستمال در طرح و رنگ های مختلفی تولید و در بازار عرضه می گردد که شما میتوانید آن را با رنگ مبلمان خور نیز ست کنید.

این وسیله مناسب برای اتاق خواب ها، پذیرایی و آشپزخانه می باشد.

ست جادستمال کاغذی و سطل آشغال یکی از وسایل کاربردی و ضروری در هر منزل می باشد.

که امروزه در مدل و جنس های مختلفی وجود دارد که می توانید براساس سلیقه و سبک دکوراسیون منزل خود آن را انتخاب کنید.

حتی از ان ها به عنوان دکوری منزلتان نیز استفاده کنید.

بعضی از سطل و جا دستمالها از بافتی طبیعی و دوست داشتنی چوبی درست شده اند . این خانواده دو نفره ، از جنس Mdf چوب روکش دو طرفه ساخته شده و استفاده از متریال چوب ، بافت جالبی به این ست سزل و جادستمال  دوست داشتنی داده است .

زمینه ای آینه ای استفاده شده در جا دستمال کاغذی طرح کلاسیک انعکاس بالایی دارد و روی میز جلوه زیبایی دارد .

هر جای خانه ، درخشش نگین های این مجموعه چشم نوازست .

سطل و جادستمال چوبی کلاسیک در محل برداشتن دستمال کاغذی نگین کاری جالبی دارد علاوه بر آن نگین های درشت در کنارهای این قسمت به درخشش جا دستمالی کلاسیک اضافه کرده است .

این جعبه دستمال کاغذی قابلیت قرار دادن بسته های 100 و 200 برگ دستمال کاغذی را دارد .